Teksten

Een goed MVO-beleid is niet alleen een bron van plezier in het werk. Het is ook een prachtig instrument om jezelf neer te zetten als organisatie. Als je weet wie je bent en waar je voor staat en van daaruit opereert, doe je de goede dingen. Dingen die bij jou passen, die jou uniek maken en die van waarde zijn voor je klanten en andere stakeholders.

Dat mag gezien en gehoord worden. MVO heeft alles te maken met waar u voor staat en wie u bent. Dat levert mooie verhalen op. Verhalen over uw werkelijke toegevoegde waarde, die u kunnen helpen om uw doel te bereiken.

 

Dat betekent: geen platte teksten of pr, maar producten die de kern raken van waar u mee bezig bent. Wat ik doe is eigenlijk het portretteren van mensen en organisaties vanuit hun diepste kern, hun identiteit. Ik maak zichtbaar waar u voor staat en welke waarde u creëert voor uw stakeholders. Niet alleen economisch, maar ook ecologisch en sociaal.

Daarmee zet u zichzelf in de markt als een aantrekkelijke werkgever en betrouwbare partner. Een goed MVO-beleid kan u veel goodwill opleveren. Die verhalen breng ik graag in de wereld.